معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد جناب آقای دکتر محسن رفیعیان طی جلسه با شورای سیاستگذاری رویداد مورخ 27 آبان ماه سال جاری به اهداف برگزاری این رویداد اشاره نمودند.
این رويداد در سطح ملی با محوریت ایجاد ارتباط موثر بین بازارهای هدف و مقصدهای گردشگری سراسر کشور جهت جذب ایده های کارآ در حوزه ترویج و تبلیغ و تولید محتوای گردشگری است و با هدف کلان تقویت هویت ملی، هم افزایی و خود باوری، ترویج توانمندیها و فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و شکوفایی آفرینش های فرهنگی و هنری در حوزه فعالیتی رویداد برگزار ميشود. اهداف تخصصی به شرح موارد زیر هستند:
مهلت ارسال آثار تا:
1402/10/30داوری و اعلام نتایج اولیه
1402/11/05آغاز رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/16پایان رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/18مراسم اختتامیه همزمان با نمایشگاه گردشگری تهران
1402/11/23