عرفان فکری در کارگاه تولید محتوا چنین گفت: اولین نکته طلایی که برای تبلیغات و بازاریابی باید در نظر گرفت تولید محتواست!
در این کارگاه که با حضور جمعی از بزرگان حوزه گردشگری از جمله: جناب آقای رضا بهادری «دکترای گردشگری و مدرس دانشگاه یزد و از اعضای بخش علمی دبیرخانه رویداد»، جناب آقای اصغر آقانبيل «عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی» و جناب دکتر محسن رفیعیان «معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد»، جناب محمدی «معاون اداره کل ورزش و جوانان» و جناب آقای راجی «معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان یزد» برگزار شد، آقای عرفان فکری «جهانگرد و مدرس مطرح کشوری» به بحث تولید محتوا پرداختند.
ابتدای مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز گشت و سپس با سخنرانی جناب بهادری در حوزه اهمیت تولید محتوا در بخش گردشگری همراه بودیم.
در ادامه جناب آقای فکری با معرفی خود و سرگذشتشان شنوندگان را به تولید محتوا، تشویق و ایجاد انگیزه نمودند و راجع به اهمیت تولید محتوا سخنرانی خود را ایراد فرمودند.
پس از استراحتی کوتاه و پذیرایی، نشست دوم با صحبت های جناب آقای دکتر رفیعیان، در مورد رویداد ملی ایران من، جان و جهان من و اهمیت تولید محتوا در زمینه شناساندن جاذبه های گردشگری به بازارهای هدف آغاز گردید.پس از آن جناب آقای امید دهقان نماینده سازمان جهاد دانشگاهی در خصوص دوره های ارائه شده توسط جهاد در خصوص رویداد ایران من ارائه سخن دادند. جناب آقای آقانبیل نیز در مورد اهمیت شناخت نیازهای بازار هدف، مخاطب شناسی و رفتارشناسی جهت تولید محتوا سخنان ارزنده ای ارائه دادند.
در نهایت قسمت دوم کارگاه توسط آقای فکری با مضمون تاثیرگزارترین شکل محتوا و اینکه چگونه با کمترین امکانات می توان محتوا تولید کرد، برگزار شد.
مهلت ارسال آثار تا:
1402/10/30داوری و اعلام نتایج اولیه
1402/11/05آغاز رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/16پایان رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/18مراسم اختتامیه همزمان با نمایشگاه گردشگری تهران
1402/11/23