ستاد اجرایی رویداد ملی ایران من، سومین کارگاه تولید محتوا را با همکاری اتحادیه علمی، دانشجویی گردشگری و هتلداری ایران و دانشگاه تهران، به صورت تخصصی با ارائه جناب آقای مهندس سهیل پورگلنار برگزار کرد.
در این کارگاه که با حضور آقایان، دکتر ذوالفقارزاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی وزارت علوم و دکتر قاسمی مدیرکل دفتر آموزش و تحقیقات وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تنی چند از فعالین حوزه گردشگری همراه بود، جناب پورگلنار به صورت تخصصی به مباحث تولید محتوا در صنعت گردشگری با محوریت بازارهای هدف پرداختند.
از مفاد این کارگاه می توان به مراحل تولید محتوا شامل: 1. استراتژی محتوا 2. استراتژی بازاریابی محتوایی 3. برنامه محتوایی 4. تقویم محتوا و اصول تولید محتوا در اینستاگرام نام برد.
دکتر ذوالفقارزاده طی سخنانی ضمن تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و اتحادیه علمی، دانشجویی گردشگری و هتلداری ایران و دانشجویان فعال این حوزه، عاملی که باعث کاشت بذر طرح رویداد در اذهان شد را حمایت وزارت میراث فرهنگی از چنین فعالیت هایی اعلام کردند و فرمودند: " زمان برد تا به این قالب برسیم که تولید محتوا را توسط دانشجویان عزیز و فعال کشورمان به سمت ظرفیت های گردشگری ایران عزیزمان سوق دهیم. فی الحال با همکاری خوبی که بین دو وزارت و دیگر مجموعه ها شکل گرفته هدفمان این است که چند گروه دانشجوی فعال و باانگیزه دور هم جمع شده و جهت تولید محتوا در زمینه گردشگری وارد میدان بشوند."
دکتر قاسمی نیز در همین راستا تمرکز مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری را بر دانشگاه ها و نزدیک بودن این عناصر به هم بیان کرد و این رویداد را هم به نفع دانشگاه هم به نفع صنعت در راستای گردشگری دانست.
مهلت ارسال آثار تا:
1402/10/30داوری و اعلام نتایج اولیه
1402/11/05آغاز رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/16پایان رویداد حضوری تولید محتوا در یزد
1402/11/18مراسم اختتامیه همزمان با نمایشگاه گردشگری تهران
1402/11/23